Post by asavscorunun on Feb 16, 2022 3:24:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Animal Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Animal Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemus ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Animal Warfare 2022 version ▞▞▞
He voisivat tehdä pelistä hämmästyttävän antamalla sinun maksaa 99 ¢ kerran päästäksesi eroon mainoksista. Olen kyllästynyt katsomaan mainoksen toisensa jälkeen, te ette voi tehdä niin paljon mainoksia, joita jätän väliin heti, kun voin vain antaa maksan 1 dollarin päästäkseni niistä eroon
Aiemmin hauska peli on täysin pilalla, arvasit sen..... mikrotapahtumat!! Juu, ne on aina mahtavia. Vakava huomautus kuitenkin, jos haluat todella hyvän pelin pelaavan noin 25 minuuttia ja poista se sitten. Tämä on ehdottomasti se peli
Joo, olen tasolla 1023, enkä voi tappaa tätä pomoa. Olen poiminut kaikki 4+ tasoa olevat eläimeni, olen tuonut aiemmin muutaman pakkauksen ja liittynyt VIP-jäseneksi. Mikään ei auta. Ymmärrän myös, että elämä ei ole reilua, mutta miksi og-jäsenet eivät saa enemmän tammenterhoja kuin uusia jäseniä uuden päivityksen jälkeen. Kävin läpi 1 000 tasoa, eikö sen pitäisi olla jotain?
Peli alkoi hyvin hauskasti ja mukaansatempaavaan, mutta kun pääset myöhemmille tasoille, kullan määrä, jonka saat per kierros, ei ole läheskään riittävä lisää eläimiä. Ja kyllä, heidän ei pitäisi vain antaa sitä sinulle, vaan minä nousen tasolta 100 tasolle 220 ilman, että kullan määrä kasvaa juuri yhtään tasoa kohden, mikä on naurettavaa, varsinkin kun otetaan huomioon, että saat yhä enemmän mahdollisia eläimiä, mikä vaikeuttaa tasoa nykyiset ylös.
Oli hauskaa, mutta se todella putoaa. Ei mitään 5 tähden jälkeen ja eläimeni täyttyvät. Älä koskaan häviä koskaan. Vaatii todella hienosäätöä, mutta potentiaalia siinä on. Tilan loppuminen ei ole haastavaa eikä tarpeeksi kasvua. Myös melko varma, että useimmat arvostelut ovat väärennettyjä, tarkoitan 4.6:ta? Tuo on vitsi. Se voi olla, mutta se ei ole juuri nyt.
Se on hauska peli, jossa voit nostaa eläimesi tasoa ja nähdä, mikä eläin voittaisi taistelussa.
Et voi nauttia siitä katsomatta mainoksia, koska saat niin vähän kolikoita. Se on ihan ok peli, mutta mainosten katsominen saadakseen lisää kolikoita vanhenee nopeasti.
Yhdistämiseen ja taisteluun. Pidän siitä. Kyllä se on yksinkertaista, mutta juuri sitä etsin. Lisää sisältöä olisi kuitenkin mukavaa, ehkä uusia eläimiä tai alueita. Muuta kuin se.
Hyvä peli, grafiikat ovat hyviä ja se on erittäin koukuttava. Mutta toivon, että voisit katsoa kuntosalimainoksia aivan kuten kolikoita.
Pidän pelistä, mutta siellä on PALJON paljon mainoksia, eikä niitä voi poistaa. Toistaisin mieluummin mainoksen kolminkertaistaakseni kolikoideni, jos jokaisen ottelun välissä ei olisi myös mainoksia.
Animal Warfare Diskarte miws
Joten pidän tästä pelistä erittäin paljon, mutta elleivät mainokset heikkene, aion poistaa sovelluksen. Saan lisäyksen joka kerta kun lyön pelissä. Mikä on äärimmäisen ärsyttävää. Lisäksi se on sama mainos joka kerta, ainakin vaihda se ylös. Kaiken lisäksi mainoksesta poistuva poistumispainike on niin pieni, että klikkaan mainosta melkein aina useita kertoja. Hauska peli liikaa mainoksia, varoitus niille, jotka saavat sen.
Kiva
Rakastanut peliä toistaiseksi. Haluaisin nähdä vaihtoehdon nähdä yksikkösi kunto taistelussa, jotta voit parantua kunnolla. Lisäksi jokaiseen eläimeen on lisättävä kuvaus, jossa mainitaan rooli, kuten "etäisyydellä tai tuki" asennustarkoituksiin. Lisäksi olisi mukavaa selata oppaassa olevia eläimiä perääntymättä joka kerta.
Peli on nautinnollinen, mutta mainosten katsominen jokaisen taistelun jälkeen palkintojen tuplaamiseksi ärsyttää todella nopeasti. Sinun täytyy mainostaa kerran ostaa "mainossilppuri" tai ainakin lisätä se VIP-etuihin. Harkitsen luokitustani uudelleen, kun tämä ongelma on ratkaistu
Monista virheistä huolimatta video ei toistu kokonaan. Kaksi päivää ilman palkintoja voi todellakin olla perseestä!
Rakastan tätä peliä ja kaikkea, mutta ainoa ongelma on se, että aina kun ostan eläinkortin, eläin ei näytä saamaani eläintä kuten kun saan eläimen ja sitten painan seuraavaa, eläin ei ole siellä ja tuhlasin kaikki rahani lemmikkiಥ_ಥ
Tämä peli on hauska, koska pääset näkemään muita eläimiä, joita et ole koskaan nähnyt, ja pääset tekemään kaikkea itseäsi ja löytämään rakkaimman eläimen ja löytämään söpöimmät eläimet ja annan pelille arvosanan 5, joten yeahhh
Antaisin tälle pelille 5 tähteä, jos kehittäjät korjaavat mainosongelman, joka on väsynyt menettämään palkintoja kaikesta, jota yritän katsoa ja kolminkertaistaa kolikoideni, mutta sen sijaan, että korjaan, he lisäävät päivittäisen kierroksen, joka toimii myös rikkinäisten mainosten kanssa
Se olisi aika siisti peli, mutta ne saavat sinut katsomaan mainoksen muutaman lyhyen kierroksen jälkeen ja peli kaatuu, noin joka toinen mainos..... Älä vaivaudu
Toistaiseksi olen juuri aloittanut pelaamisen ja todella rakastan peliä. Rakastan tapaa, jolla eläimet tanssivat voitettuaan voiton, lol.
ihan paras!!
Latasin tämän pelin ehkä 2 tuntia sitten, ja se kaatui 4 kertaa. Yleensä mainoksen jälkeen. Viime kerralla se meni mustaksi ja jumitti puhelimeni kokonaan hetkeksi.
Ensinnäkin tämä peli on konseptiltaan mahdollisesti hyvä, vaikka siinä on jatkuvasti virheitä, jotka tekevät siitä pelikelvottoman. Melkein mikä tahansa, mukaan lukien aloita taistelu -painikkeen painaminen, voi kaataa pelin, lukkiutua näytölle, josta et voi poistua käynnistämättä sovellusta uudelleen tai se ei yksinkertaisesti toimi. Toiseksi lisäysten määrä (lukuun ottamatta niitä, joita valitset katsomaan) on uskomattoman korkea pelissä, jossa on muutamaa vaihtoehtoa lukuun ottamatta melkein kaikki oikeat käteismaksut.
Hyvä peli on vain se, että mainokset ovat niin ärsyttäviä ja joskus se ei anna sinulle palkintoja
meh. Pelasin sitä ja kyllästyin aika nopeasti. Pidin pelistä kuitenkin jonkin aikaa. Ainoa syy, miksi kyllästyin, oli samankaltaisuuden tunne. Useimmilla tasoilla ei ollut omaa ainutlaatuista käännettä, mutta kaiken kaikkiaan pelaisin sitä todennäköisesti silloin tällöin.
Pidän tästä pelistä paljon. Pidän siitä, kuinka voit myös päivittää eläimiäsi. Se on hauska peli ja mielestäni sinunkin pitäisi saada se.
En voi itse asiassa suorittaa kaikkia päivittäisiä tehtäviä, koska mainokset eivät toimi ja kaatavat pelin, ja yksi tehtävistä on katsella kahta mainosta. Noin lopussa olevaa mainosta ei lasketa, eivätkä liikkeen kolikoiden mainokset toimi.
Kaiken kaikkiaan peli on uskomaton Rakastan grafiikkaa ja kaikkia malleja, mutta yksi huono asia on, että et näe apinoiden väriä, se on valkoinen.
Kohtuullinen peli... aivan liian vastenmielinen pakotettujen mainosten kanssa. Tiedän, että voin tehdä ostoksen poistaakseni ne. Ajattelin ostaa jotain. En välitä tuntea, että minun on pakko tehdä ostos. Toinen asia, josta en välitä, on, että et voi pelata uudelleen taistelua kolikoista. Joten näen pidemmälle, minun on pakko tehdä ostoksia edistyäkseni.
Peli on ehdottomasti hauska, mutta ainoa asia, joka pitää sen viidestä tähdestä, on se, kuinka kauan rahan ansaitseminen kestää. Sinusta tuntuu, että ainoa vaihtoehtosi tulee katsomaan lisäystä jokaisen kierroksen lopussa, jos haluat tuntea ansaitsevasi käyttökelpoisen määrän rahaa.
Pidin siitä aluksi, mutta tason 20 jälkeen mainoksista tuli osa peliä. En kestänyt enää ja poistin tason 40 jälkeen. Mainokset ovat naurettavia! Hauskaa tunnin ajan, mutta pysyisin poissa.
Hyvä peli tosinani paaaaale
Peli on kunnossa, mainosten toiminta on erittäin luonnollista Koskematta mitään, jotkut mainokset avaavat automaattisesti sovelluskaupan, mutta osa niistä avaa automaattisesti Chromen ja vie sinut huijaussivustoille.
Mukava idea
Minulla oli hauskaa pelissä ja löysin jopa pelin rikkovan bugin, joka huijaa eläimet, mutta sitten painoin yhdistämään kaikki ja menetin kaiken, ja vain karju taisteli tasoa 9 vastaan ensimmäisessä maailmassa.
Peli on nyt aika ilkeää. Olin jumissa lvl:ssä, jossa on 83 eläintä! Mielestäni tämä peli käyttää botteja. Lisäksi meidän pitäisi taistella ystäviämme vastaan.
닌자 토부 액션 obp
Yksi ehdottomasti parhaista peleistä, kun olet kyllästynyt. Varsinkin maantieretkillä. Nautin pelistä ehdottomasti.
Peli on hauska, mutta ainoa ongelmani on tämä: ainoa tapa yhdistää eläimiä on ennen taistelua. Vielä suurempi ongelma on, että peli on erittäin mainoshyvä. Lisäksi erilainen musiikki olisi hienoa
Se oli erittäin hauskaa ja siistiä, mutta annoin sille 4, koska se vei tavarani, minulla oli maksimitaso ja parhaat eläimet.
Söpö peli, mutta se voidaan tiivistää kolmeen sanaan: mainokset, mainokset ja enemmän mainokset. Käytät *paljon* enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaamiseen. Ei lataamisen arvoinen.
Siinä on potentiaalia, mutta liian paljon mainoksia. Tarvittavien kolikoiden määrä kasvaa eksponentiaalisesti, joten 3-4 ostoksen jälkeen sinun TÄYTYY katsoa mainoksia kolminkertaistaaksesi palkintosi ja hyvin lyhyen ajan kuluttua se ei riitä, joten sinun täytyy katsoa mainos JA säästää vain yhdestä eläimestä, joka annetaan osoitteessa satunnainen. Sinun on katsottava 3 mainosta pienestä määrästä kolikoita. Joten nyt yhdestä uudesta eläimestä on yli 9 000 kolikkoa. Yhden taistelun ja mainoksen katselun jälkeen kolminkertaistat sen, saat 1200 ja kolmen mainoksen palkinto on 2600, joten se on vain kolmasosa.
Hauska peli viileällä taidetyylillä. Toivon vain, että olisi vähän enemmän syvyyttä. Tasot tuntuvat hieman liian helpoilta, ja niistä puuttuu enemmän sitoutumista ja käyttäjien vaikutusta taisteluihin. Luulen, että suurin ja paras muutos olisi moninpelijärjestelmä, olisiko se hieno pvp yhdessä "klaani"-järjestelmän kanssa, jossa sinä ja ryhmä voitte taistella pomoa vastaan. Edelleen todella hauska peli, toivottavasti he päivittävät sitä jatkuvasti ja lisäävät sisältöä